Kedves Olvasó, Hirdető!

A Szótkérek projektet még nagyon sokáig szeretnénk írni és működtetni azért, hogy minél több információt, érdekességet tudjunk eljuttatni olvasóinkhoz. A szerzőink lelkesedésből, közlési vágyból, továbbá az emberek és a világ megismerése iránt érzett kíváncsiságtól hajtva készítik a cikkeiket. Elhivatottak, és képesek időt, energiát nem kímélve utánajárni az őket és remélhetőleg az olvasóinkat is érdeklő témáknak.

Próbálunk pályázatokon, egyéb forrásokból pénzt szerezni az oldal, valamint a szerkesztőség fenntartásához, de ezek a lehetőségek szűkösek és végesek, ezért támogatókat is szeretnénk bevonni. Az együttműködésről nyitottak vagyunk egyeztetni a hirdetes@szotkerek.hu e-mail-címen.

Három fő támogatott megjelenési formát tudunk ajánlani:

  1. A fizetett pr-cikk olyan tartalom, ami teljes egészében a megrendelő elképzeléseit tükrözi. A tartalomban megjelenhet a hirdető márkája és az egész anyag középpontjában is állhat. A tartalomért a hirdető felel, a szerkesztőségnek kizárólag vétójoga van abban az esetben, ha a megjelenés tartalma valamilyen szempontból összeegyeztethetetlen az oldal által vallott értékekkel.
  2. A támogatott tartalom olyan tartalmi elem, amit a szerkesztőség dolgozott ki, és a megjelenés minden részlete (például szöveg, kép, videó, dizájn) az ő készítői szándékát tükrözi. A hirdető az ilyen anyagok mellett támogatóként jelenik meg, de fontos, hogy ezek a tartalmak akkor is elkészülnének és megjelennének, ha nem lenne mellettük szponzor. A hirdető az anyagot kész állapotban, elkészülte előtt nézheti meg, és arról dönthet, hogy például a szponzori jelölés/logó/támogató banner megjelenjen-e az anyag környezetében.
  3. Szponzorált vagy natív tartalom olyan hirdetési forma, amely a hirdető cég kedvéért jön létre, de formailag, stílusában és hangvételében illeszkedik a szotkerek.hu-hoz. A tartalomban, ami lehet például szöveg, kép, videó, infografika kontextusba helyezve megjelenhet a támogató márka, azonban nem kerülhet a megjelenés középpontjába. A natív tartalom készítése közben a médium olvasóira/nézőire mindig tekintettel kell lenni, és olyan anyagot készíteni, amelyet akkor is megnéznének, ha nem a hirdető kedvéért születne. A hirdetőnek konzultációs joga van a tartalommal kapcsolatban, az előre megbeszélt ütemezést betartva formai és tartalmi javaslatokat is tehet a tartalom készítése előtt és közben, de fontos hangsúlyozni, hogy ezek javaslatok csupán.