Új arculatot és weboldalt kapott a mintegy százéves magyar biciklimárka, a Csepel. Az értékesítésben is változás lesz, mert a gyártó célja, hogy a vásárlókhoz szóljon közvetlenül.

A Csepel változtatott a kereskedelmi stratégiáján, ami eddig itthon és külföldön legfőképpen az üzleti partnerhálózatukra épült. Mostantól a fogyasztók közvetlen elérése a céljuk. Ezért ráerősítenek a digitális jelenlétre, és ennek része a weboldal megújítása is.

Így akarják a hazai vásárlóknak bemutatni a komolyabb felszereltségű, piaci szinten is veresenyképes hazai tervezésű termékcsaládokat és modelleket is, mint például a Woodlands, a Project E, a Traction, a Royal és a Deepspace – mondta Paróczai Iván, a Csepel társtulajdonosa.

Mata Juli, product-service stratéga 2020 márciusában a Kortárs Építészeti Központ egyik EU-s pályázatának részeként kezdte el azt vizsgálni, hogy a Csepel a szolgáltatásfejlesztés eszközeit hogyan tudná felhasználni a cég működésének és teljesítményének növelésében.

Mata Juli szerint a Csepel egy olyan cég, amely széles termékválasztéka miatt nehezen pozícionálható a piacon, hiszen sokféle célra gyárt modelleket, így versenytársból is akad bőbven. A céggel közös munka legfőbb célja az volt, hogy kiemeljék a vállalatot a camping bicikli skatulyából. Ezenkívül, hogy digitálisan is megjelenítsék a széles termékportfóliót, továbbá hogy a magasabb árkategóriájú termékek piacán is elismert szereplővé válhasson a márka.

Az új arculati elemek először a márkához kapcsolódó online felületeken – a weboldalon és a közösségi médiában – jelennek meg, később pedig az üzletekben is.

Forrás: Csepel Kerékpár Facebook-oldala.